Підготовчий етап:
- Вчитель створює блог проекту.
- Вчитель створює презентацію для учнів на початок роботи над проектом, в якій вмотивовує учнів до дій, а саме вирішення поставленої проблеми. В презентації є посилання на оцінювання. що орієнтує учнів на виконання певної роботи.
- Вчитель складає опитувальник для учнів.
- Вчитель викладає на блог презентацію та опитувальник.
1-2 день проекту:
- Учні переглядають презентацію вчителя, обговорюють її.
- Учні заповнюють вхідне тестування на блозі вчителя.
- Учні об’єднуються у групи. Кожна група отримує конкретне завдання, окреслюється коло завдань та очікувані результати роботи кожної групи учнів.
- Учні заповнюють таблицю (Знаю-Хочу дізнатися-Дізнався)
3-5 день проекту:
- Обумовлюються терміни роботи над завданнями.
- Вчитель дає завдання учням заповнювати учнівські сторінки на блозі, для висвітлення результатів роботи на всіх етапах проекту, кожна група має окрему сторінку блогу.
- Учні наповнюють сторінки блогу.
- Учні створюють сторінку - групу в соціальній мережі для висвітлення фото та обговорення роботи в проекті,
- Вчитель переглядає роботи учнів в мережі Інтернет, коментує їх, надає консультації учням.
8 день проекту
- Учні виконують дослідження, описаних в презентації вчителя
9-11 день проекту
- учні створюють учнівську презентацію, буклет;
- учні проводять самооцінювання документа, презентації;
- пишуть контрольну роботу
Заключний етап
12 день
- Захист проекту.
НАТХНЕННЯ, ЗАВЗЯТТЯ, НОВИХ ЗНАНЬ
Немає коментарів:
Дописати коментар